Geestgroen

17.1.06

I set a record

Weet je wie ik zaterdagochtend tegen kwam op het station? Kyung-Ah en Hae-Jin, beide met een viool, vast onderweg naar Wenen. Ik durfde ze niet aan te spreken, want ik kon me dus echt niet herinneren hoe ze heetten. Toch maakte dat mijn sigaretloze ochtend weer een beetje goed. Cool.
Zaterdagavond ging ik met Np uit. Op een gegeven moment stonden we aan een bar (te roken) en ineens zei Np: 'Die jongen, waar ken ik hem van?' En ik omhelsde de jongen erg vrolijk en zei dat hij van TV Apeldoorn was. Echt vét cool.
Zondag sprak ik een vriendin uit Noorwegen. De laatste keer dat ik haar zag, was in Stockholm, in juli, afgelopen zomer. Op een avond ontmoetten we daar een jongeman in een bar, met wie we de rest van de avond doorbrachten. Mijn vriendin vertelde me dat ze hem vorige week ergens op de Noorse televisie in een soapserie gezien had. Dus ik googlede zijn naam en vond een foto van hem op de website van het programma Let's Dance, de Zweedse versie van Dancing with the Stars. Ik ken zelfs Zweedse beroemdheden. Ik ben echt cool.
Like, who gives a fuck?
Ik vind mezelf misschien wel heel erg cool, maar stoppen met roken kan ik niet.
(en okay, morgen een beter verhaaltje)