Geestgroen

9.1.06

Aanbieding

"Turkije in de ban van de vogelgriep," leest de Apeldoornse Courant vandaag. "Turkse televisie toonde een man die smeekte om zijn kippen te mogen houden: 'Neem mijn twee vrouwen, die kan ik missen als kiespijn, maar laat mijn kippen met rust.'" Daar sta ik dan van te kijken. Maar goed, dat zijn culturen; ze zijn ánders. "It's not right, it's not wrong, it's just different," is wat de organisatie mij meerdere malen vertelde voordat ik naar Amerika ging.
Ik schrok heus wel van de vijfliterfles ketchup, maar ik zei niet: 'What the heck is thís?' Ik lachte gewoon en dacht bij mezelf, niet beter, niet minder, gewoon een vijfliterfles ketchup.
Maar je dochter verkopen voor een stel kamelen is wel heel andere koek natuurlijk.

3 Comments:

At maandag, 09 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

wauw. jij schrijft echt goed. erg leuk om te lezen!!

 
At maandag, 09 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

he echt geweldig om te lezen. je hebt er talent voor. ik denk dat je er wel komt...

 
At donderdag, 12 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Tuurlijk schrijft ze goed.. tss!

 

Een reactie posten

<< Home