Geestgroen

19.1.06

Gevaarlijk

Toen ik vanmorgen wakker werd en naar buiten keek, wist ik zeker dat er iemand dood moest in mijn korte verhaal dat ik moet schrijven voor school. Dat is dan wel weer fijn.
Eerst zou ik het getrouwde stel eeuwig voort laten dobberen in hun huwelijk (ofwel de rest van hun leven met elkaar opgescheept laten zitten), maar als een van de twee de ander vermoordt (per ongeluk), is dat veel tragischer, en dus leuker. Ha!
En dat heb ik allemaal te danken aan dit kutweer; het maakt me een beetje kwaadaardig.
Ik kan niets veranderen aan het weer, maar wat ik wel in de hand heb, is het lot van mijn personages. Gna gna.
In Rusland zou ik echt een serial killer zijn geweest.

2 Comments:

At vrijdag, 20 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

genoten!

 
At zondag, 22 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Werkelijk waar "über"!

 

Een reactie posten

<< Home