Geestgroen

12.9.06

Speer

Ik en Nee kwamen om half negen ‘s ochtends thuis van een zaterdagavond op de bank zitten bij een Sh thuis.
In bed maakte ik me zorgen om Speer. Ik had haar die avond ontmoet. Ze was mooi, lang en slank. Haar huid donker en egaal. Nee en Sh hadden haar gevonden naast de bank, zonder kleren aan. Samen waren ze het er over eens dat er wat met haar haar moest gebeuren – erg gecultiveerd zag ze er niet uit – , we konden haar desnoods midden in deze nacht naar de fameuze kapster Jannie sturen, maar Sh redde ons met de briljante ingeving er wat wax bij te halen. Ik moet zeggen, ze zag er goed uit. Zelfs het plakband om haar middel viel in het niet bij het glanzen van haar haar.
We hadden haar de hele avond bij onze gesprekken proberen te trekken, haar onze liefde te geven, maar het was alsof we haar niet konden bereiken.
Ik had Sh, voordat we weggingen, nog op zijn hart gedrukt dat hij Speer op de bank in slaap moest sussen en zorgen dat ze het niet koud zou krijgen ‘s nachts.
Dat was dan ook de enige reden dat ik nog met een redelijk gevoel kon slapen.
Nee, daarentegen, heeft de hele nacht wakker gelegen.

De volgende dag was een dag van verschillende plekjes.
Een omarming onder de douche.
Is water een goede geleider?

11 Comments:

At dinsdag, 12 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

9 jongens, adhd, pdd-nos. Krijg er hoofdpijn van. Moet nog 38 weken. Tijd voor meer water. Je krijgt toch hoofdpijn omdat je te weinig vocht in je hersenen hebt en dan je hersenen samendrukken? Ik wil een waterhoofd en een 2 liter waterfles. That's all.

 
At dinsdag, 12 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Oh trouwens, tijd om weer eens snoeihard uit te gaan. Laat me weten wanneer, ik ben dit weekend wedstrijd-loos. Go get dolled-up and I'll pick you up. Vandaar.

 
At dinsdag, 12 september, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Gelukkig weet ik wanneer je jarig bent, liefste

 
At dinsdag, 12 september, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

JA, mijn bloed pompt ook! Toch maar zaterdag ipv vrijdag, dankje

 
At dinsdag, 12 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hmm, hoor net dat ik zondag wel moet trainen. Weet alleen niet hoelaat. Maar een dagje brak zijn mag ook best wel! Houd de stad!

 
At dinsdag, 12 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

1 uur op het veld. Gaat dus mooi zwabberen worden he!

 
At donderdag, 14 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

en met wie heb ik het genoegen? ik snap je laatste zin niet van je reactie op mijn blog... missen daar niet wat woordjes of is het nederlandse vaagheid? groeten!

 
At zaterdag, 16 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Nee heeft de hele morgen wakker gelegen, nadenkend over het geen gebeurd was... Waarom speer, waarom?? Zij wist ook niet wat ze met de situatie aan moest. het werdt lichter maar speer bleef zo donker. it's all love

 
At woensdag, 20 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

schrijf mooierd scrijf.

 
At donderdag, 21 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

ja schrijf!

 
At woensdag, 27 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

waar blijven al die verhalen nou? Ik jouw site trouw bezoeken,maar helaas niets nieuws. ;)

 

Een reactie posten

<< Home