Geestgroen

5.9.06

Amendement

Een van onze huisregels is dat er alleen beneden wordt gerookt (we roken alle vier). Roken in je slaapkamer is vies.
Gister zei ik tegen vader dat ik moet roken als ik schrijf. Mijn computer staat in mijn slaapkamer. Het is me dan ook nooit gelukt daarop verhalen voort te brengen.
Vandaag kwam ik thuis en zag dat vader mijn computer naar de zolder verhuisd had (waar een boekenkast en een zonnehemel staan en het verder groot en leeg is).
Er staat ook een asbakje op het bureau.
De dikke kat snurkt en buiten worden huizen gebouwd.

3 Comments:

At dinsdag, 05 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Terecht. Schrijven en roken hoort in één adem genoemd te worden. Nicotine is de grootvader van inspiratie. Let je wel op Anoek; vandaag werd bekend dat ieder die meer dan twintig sigaretten per dag rookt twee maal zo snel een depressie te pakken heeft dan diegene die dat niet doen.

 
At woensdag, 06 september, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Goh, ik maar denken dat het zo rustgevend was?

 
At maandag, 11 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Nou, als dat geen visueel staaltje van steun betuigen is? Kus, Ris

 

Een reactie posten

<< Home