Geestgroen

24.7.06

De Rekening

Zaterdag naar New Orleans geweest. Oorspronkelijk met de bedoeling om te kijken hoe het eruit zag, maar Hard Rock Café was aanlokkelijker en de sfeer in The French Quarter onveranderd.
We zaten aan de bar in Hard Rock en bestelden lunch. De barman vroeg of mijn moedervlek echt was.
Het eten werd geserveerd door een andere ober die, toen hij me mijn bord voorzette, zei: 'Jij lijkt mij blond genoeg.'
Ik vroeg wat hij bedoelde.
'De barman zei dat deze sandwich voor de mooie blondine aan de bar was.'
(Sommige dingen zijn te duidelijk en dat maakt ze tacky en vertel het me als je daar de juiste Nederlandse vertaling van weet.)
Onze rekening:
-
Food: 17.80
Beer: 9.90
Liquor: 47.96
-
Here Jezus!
We liepen wat te niksen op Bourbon Street en gingen Krazy Korner binnen waar dezelfde Cajun band speelde als toen mijn ouders er waren en we compleet shit-faced gedanst hadden.
Het was Happy Hour: drie bier voor de prijs van een; zes dollars en een dollar tip voor de mooie negerin die onze biertjes bracht. We proostten op mijn pa en ma en de avond die we toen hadden.
De avond dat ik met diezelfde negerin flirtte en hoopte dat niemand het zag. Dat Cindy enorme hoofdpijn had en als remedie uiteindelijk twee shots tequila tot zich nam. Dat ik Cindy en Jay voor het eerst samen zag dansen en mijn moeder met haar hernia mijn vader een aparte versie van een lapdance gaf. Dat ik tegen ma en Cindy zei dat ik naar het toilet ging en als ik niet binnen tien minuten terug was, ze me moesten helpen. Ik en Henriette die de dansvloer ruleerden met de Europese stijl en we karaoke zonden in een stille bar met speakers die buiten hingen. Mijn vader en ik arm in arm huppelend op straat. Mijn moeder die Jay ugly little wide man noemde en Jay die ik nog nooit zo hard heb horen lachen. Pa die onderuit gaat in het Hootersrestaurant, midden in de nacht, en de H-oo-tersmeisjes die hem te hulp schieten. Henriette en ik die met z'n twee in slaap vallen in de kofferbak van de auto. Daar proostten we op.
Verder heb ik vrij weinig meegekregen van het feit dat Katrina een vijftal haaien in Bourbon Street had geblazen, alleen de T-shirts knipoogden:
Katrina gave me a blow-job, I will never forget it.

4 Comments:

At woensdag, 26 juli, 2006, Anonymous Anoniem said...

Proost!

 
At donderdag, 27 juli, 2006, Anonymous Anoniem said...

where is the story about me and Katey

 
At zaterdag, 29 juli, 2006, Anonymous Anoniem said...

No glove, no love. Exact de situatie waarin ik mij nu begeef! Groeten aan alle krokodillen en andere moeraswezens!

 
At zaterdag, 02 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik geef de barman helemaal gelijk, je bent een mooie blondine.

 

Een reactie posten

<< Home