Geestgroen

20.6.06

Schik

Soms besef ik iets zo belachelijk laat, dat ik er van schrik.
Vier dagen serveren en dan nooit meer op die klok kijken.
Beter nog, zondag over een week zit ik in het vliegtuig naar de Verenigde Staten.
Here jezus, ik was zo verbitterd dat ik vergeten was dat er nog hoopvolle dingen aan zaten te komen.
Ik kan bijna niet wachten om heel blij te zijn. Ken je dat?
Keerzijde (er zijn altijd nog keerzijdes, laten we daar de heer voor danken):
What the fuck moet ik met vijf weken – almachtige, behoed mij, ik wil niet dat dit door hem gelezen wordt (en dat bedoel ik niet als de mededeling: “Let maar niet op mij, hoor.”) – wat moet ik met vijf weken jou niet aanraken?
Mijn brein is overmeesterd en die brein op zijn beurt overmeestert mij (een afschuwelijke zin, maar dat is wel wat er aan de hand is).

Scènes – T-shirts, natte kusjes, koude voeten – van de vorige avond plagen mij non-stop. Ik stond vanochtend koffie te zetten op het werk en viel bijna om van hunkering.

Is het een bijwerking of zo, dat ik mensen echt mis?

6 Comments:

At dinsdag, 20 juni, 2006, Anonymous Anoniem said...

super, een paar dagen niet op je site gekeken en nu (23.15uur) staan er gewoon 3 nieuwe berichtjes op.
ik ben wel een beetje jaloers op je dat je lekker 5 weken weg gaat. Wil ik ook wel.
had vandaag een kutdag, want de kinderen op mijn werk waren alleen maar aan het klieren, fucken, schelden en dingen tegen de muur stuk aan het smijten (wat allemaal geoorloofd is want ze zitten er niet voor niks, maar toch een heftig dagje). op zulke momenten wil ik ook graag weg, of liever gezegd terug naar de zomers waar Martini drinken en Mr. Stegeman klieren onze belangrijkste bezigheden waren. Dat mis ik, die mensen mis ik.
Toch ben ik blij dat ik het jaren achter elkaar heb meegemaakt, anders had ik het nu ook niet kunnen missen.
Dus A.E. bijwerking of niet, mensen missen is onmisbaar..

 
At woensdag, 21 juni, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Volgens mij is het nog altijd dát brein, Anoek, dank je.
En daar zeg je me wat, Niki, niet alleen over Mr. Stegeman (ha ha) maar over dat missen.
Als we niemand of niets zouden missen, dan is er toch echt iets fout, denk je niet?

 
At donderdag, 22 juni, 2006, Anonymous Anoniem said...

A.E. ik ben er van overtuigd dat er iets mis is als je niets of niemand mist. Waarschijnlijk heb je dan een contactstoornis ofzo ;)
Als je om mensen geeft of een hele leuke tijd hebt gehad, dan wil je dat toch graag nog eens meemaken, of die mensen weer zien?
Ik tenminste wel. Ik zou er best wat voor over hebben om weer woedende otis-mensen bij de tent te hebben ;)

Ik denk dat mensen missen menselijk is..

 
At donderdag, 29 juni, 2006, Anonymous Anoniem said...

Kom op zeg; gedraag je eens!

 
At woensdag, 05 juli, 2006, Anonymous Anoniem said...

Blijven schrijven blonde schoonheid. Wanneer de inspiratie je ontbreekt, verzin dan iets over oren vacuum aan je borsten gezogen o.i.d...

 
At vrijdag, 07 juli, 2006, Anonymous Anoniem said...

geniet eerst maar van je vakantie in the USA ;)

 

Een reactie posten

<< Home