Geestgroen

21.3.06

Mededededeling

(Moeilijk woord)
Ik woon sinds kort in een ander huis in een wijk die nog gebouwd moet worden, met als gevolg dat internetaansluiting nog wel een tijdje duurt (niet te vergeten telefoon en televisie).
Dit is een kort bericht en ik moet jullie met verdriet mededelen dat ik niets achter zal laten tot UPC eens op bezoek komt (UPC-kennende kan dat nog wel even duren).
Maar dan zal ik gelijk een enorme reclamecampagne starten zodat het jullie allemaal duidelijk mag zijn dat A.E. weer back in the house is en ik ons weer kan verblijden met een hoop nieuwe verhaaltjes.
Tot dan, trouwe lezers!
Liefs, A.

10 Comments:

At woensdag, 22 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Toen ik dit vreselijke nieuws hoorde heb ik direct even met UPC gebeld. Ik heb even laten weten dat het van groot belang is dat A.E. zo snel mogelijk internet krijgt omdat wij, de trouwe lezers, anders ontwenningsverschijnselen krijgen.

UPC snapte hier niet zo veel van, maar nadat ik smeergeld had betaald was het ineens duidelijk voor hun.
als het goed is, wordt het nu snel geregeld ;) hahah
ik hoop het tenminste.

 
At maandag, 27 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Anoek, het spijt me zeer.. je bakt er niets van.. in 1 woord: AFSCHUWELIJK! Het doet mij pijn in mijn hart dat een ex-softballster/roburiaan/teamgenoot zo dramatisch schrijft! Elke keer kijk ik vol goede hoop of je talent al is toegenomen.. maar helaas! Het is maar goed dat je nu ff geen internet meer hebt (A)!



Dit was dan mijn positieve berichtje! Beter dan je schrijft geweldig.. toch?! ;)

 
At dinsdag, 28 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

ik zal je logje even moeten missen danmaar, helaas,... :)

wil je snel weer zien ! ;)

kus

 
At woensdag, 29 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

ja dat zou ik ook wel willen, Di.
wie niet

 
At zaterdag, 08 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

nu heeft het wel lang genoeg geduurt hoor!!

ik wil A.E.

 
At dinsdag, 11 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

Who the f*ck thinks Iris that she is. I want to see her writing, probably as bad is mine yeah! But criticism is ok, because that means that your work is discussed and that it's a hot topic in the world. Keep on doing that "thing" (think faith evans/mesmerized), and you'll be the hippest writer in Holland!

Kiss, Niels

 
At dinsdag, 11 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

Niels, leer eerst eens nederlands lezen. En dan heb ik het voornamelijk over de (A) die op het einde staat. Dat staat voor een lief engeltje. Dus dat betekend dat mijn geliefde teamgenoot Iris hier geen AARS van meent.

PS: Waar maak je je druk om, get a life.

A.E. spreek je snel weer!

 
At dinsdag, 11 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

A.E het wordt hoog tijd voor een nieuw verhaaltje hoor.

Ik breng op het moment zo'n 12 uur per dag met mijn computer door (afstuderen) en kijk telkens vol hoop op je site, maar helaas...
Ik kan wel wat ontspanning gebruiken tussen het harde werken door.
Ik hoop dat UPC opschiet ;)

 
At donderdag, 13 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

A.E, na ons gesprek in Apeldoorn een tijdje terug toch weer erg benieuwd geworden naar je schrijven. Ik blijf terug komen! Julian - (van die foto's van S.)

 
At vrijdag, 21 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

I'll be sittin' next to the phone!!

 

Een reactie posten

<< Home