Geestgroen

10.3.06

Hieris

(Ik heb liever dat ik helemaal niet over je schrijf, dan dat ik je verkloot met woorden, maar ik moet je vastleggen.)
Omdat er zoveel dingen zijn die ik niet van je weten wil; omdat je moet blijven zoals je nu voor mij bent.
Je rollende r. Je zachte en bijna hese stem als je me voorleest. Hoe je ogen vol kleur aandachtig kunnen kijken en een andere keer leeg alsof ze in je doolhof geen draad hebben achtergelaten om de weg terug te vinden. Zo vertederend als je kan zijn wanneer je op je hoge hakken naast me loopt. Je haren die om elkaar heen dralen en statisch plakken op je rug. Hoe ik me aan je erger als je met iemand flirt en ik je een spiegel voor zou willen houden om je te laten zien dat je echt wel mooi bent.
En ik zag je heus wel met een sjaal om je hoofd en een zonnebril voor je ogen in een Mercedes in de binnenstad van Amsterdam toen je een veel oudere zakenman aanhankelijk kuste.
Hier ben je voor mij; nu mag je me vertellen.

3 Comments:

At vrijdag, 10 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

En dat terwijl je eigenlijk liever niets zou schrijven..

 
At zaterdag, 11 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt over wie het gaat :P

 
At maandag, 27 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik zou nog reageren he?
Werd er verlegen van.
Enne...wat het laatste deel betreft.. ssst (ben eigenlijk prostituee)

 

Een reactie posten

<< Home