Geestgroen

15.2.06

Voor jou

Eindelijk is het korte verhaal tot stand gekomen en zijn de 2500 woorden geschreven. Hier had ik meer dan tien uur voor nodig. Tien uur van op mijn billen zitten en mijn hersenen heel hard laten werken.

Deze is voor mijn korte verhaal:

Versta je me,
als je naast me loopt.
Versta je me beter, nu de
lange rechte rij rechte lange
bomen langzaam langer wordt?

Uit het gedicht Vergeet mij niet van Sander Koolwijk, Onder Dak (De Windroos, Uitgeverij Holland). www.sanderkoolwijk.nl

Je moet nooit ergens te lang naar kijken.

Nu naar de sportschool. Ik kan niet wachten op wat energie (en een ander uitzicht).

3 Comments:

At woensdag, 15 februari, 2006, Anonymous Anoniem said...

geen fuck! 26-1-2006:

"ik moet toch eens dat lidmaatschap aanvragen bij de sportschool (louter om de illusie op te wekken)."

toch maar aangevraagd?
haha

 
At woensdag, 15 februari, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

:)

 
At woensdag, 15 februari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik ben je allergrootste Fan! (8)

 

Een reactie posten

<< Home