Geestgroen

23.1.06

Illusie

Ik heb wel vaker de illusie dat iets een voorteken is. Ik heb eens gehad dat ik een hele week overal mensen op trampolines zag springen. Of drie momenten van telepathie in korte tijd en niet zulke kleine ook. Een nieuw woord dat ik net geleerd heb, kom ik ineens heel vaak tegen. Het is net als "death comes in three".
Het begon met een compliment dat ik kreeg van een klasgenoot. Ze zei dat ik (met mijn nieuwe coupe) op een Parisienne leek. Vanaf toen zag ik overal Parijs.
Ik moet er dus maar eens heen. Np en ik bespraken dit al toen ik nog in Amerika zat. Een reisje naar Parijs kost veel minder dan je zou denken. Waarschijnlijk (als je er bent) geef je ook veel meer uit dan je verwacht, maar die compensatie accepteer ik dan maar.
Wat zal Parijs voor ons in petto hebben?

1 Comments:

At maandag, 23 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Inspiratie

 

Een reactie posten

<< Home