Geestgroen

30.1.06

Communicatieproblemen

Np schreef aan A.E. in de kroeg:
You are a whore, as you want to be it. Jazeker. Naja, je hebt neukhoeren, zoenhoeren, orale hoeren. Allerlei categorieën.
Trouwens, ik wil zo met je praten, A.E. Zoals we altijd doen, want je weet: "Dronken mensen spreken altijd the truth."

A.E. schreef terug aan Np in de kroeg:
Wattisser? Wattisser? Np, Wattisser?

Np schreef terug aan A.E. in de kroeg op een nieuw bierviltje:
We moeten pra-ten.

A.E aan Np:
How can I put it? He puts me on (ha ha).

Np aan A.E.:
Versier hem. Alsjeblieft?

A.E. aan Np:
Dankjewel. We are whores, as we want to be it.
We praten zo.

Np aan A.E.:
Wattisser? Wattistertoch?

A.E. aan Np:
We praten zo-ho.

Np aan A.E.:
Godverdomme mijn idee. Is het al tijd?

A.E. aan Np:
Tijd?

Np aan A.E.:
De láátste tijd!

A.E. aan Np:
To the point. Alsjeblieft?

Np aan A.E.:
(Bedankt) Voor literatuur, bedoel ik.

A.E. aan Np:
Oh.

Np aan A.E.:
Nou?

A.E. aan Np:
Een paar biertjes nog, wat jij?

Np aan A.E. in de kroeg op een volgend bierviltje:
Your turn, sucker.
En neem bierviltjes mee.

3 Comments:

At maandag, 30 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Pseudo-literatuur in de kroeg... levert altijd creatieve creaties.

 
At maandag, 30 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

in vino veritas...

 
At maandag, 30 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hmm, volgens mij moet je lichtelijk aangeschoten zijn om de rode draad in dit verhaal te volgen ;-)

 

Een reactie posten

<< Home