Geestgroen

26.1.06

Geen fuck!

Jezus, man. Saaiheid alom.

Ik zou gewoon een relatie moeten beginnen met de meeste jaloerse man op aarde en daarnaast nog drie affaires proberen te hebben. Da's pas een uitdaging. En in een bonbonwinkeltje werken terwijl ik aan de lijn ben. Dat zou wat zijn!

Ik maak echt geen fuck mee (wat een dubbelzinnigheid!). Geen kloot om over te schrijven.

Ik kijk romantische films (ik moet het toch érgens vandaan halen) en ik ben verslaafd aan (het programma) Sex and the City. Ik geil op een meisje dat al een vriendin heeft en als er ook maar een beetje een leuk iemand tegenover me in de trein zit, fantaseer ik alles bij elkaar. Ik heb enigszins seksuele spanningen in Limburg en Utrecht, maar geen OV. Ik sport niet en terwijl mijn lichaam meer en meer in verval raakt, denk ik steeds weer: ik moet toch eens dat lidmaatschap aanvragen bij de sportschool (louter om de illusie op te wekken).
Ik verlang als geen ander naar de zomer terwijl het buiten acht graden vriest en ik weet dat als de zomer er straks is, ik alleen maar sneeuw wens... Zal het ook zo zijn als ik een ander leven zou hebben? Zal ik dan ook verlangen naar al het andere? 'You don't know what you've got, 'till it's gone.'

Ik word ook zo schijtziek van: 'Het leven bestaat uit momenten (waar je de rest van je leven op voort moet teren).' Is dat het dan? Moet ik daar dan genoegen mee nemen? Ik ben zelf altijd degene die dat zegt, omdat ik het ook echt geloof. Misschien is er wel more to life, maar zolang ik dat niet zeker weet, teer ik toch op die uitspraak.

Eigenlijk zou ik iets moeten doen dat ik al heel lang wil.
Ik wil een boek uitgeven. Dat wil ik. Maar laat ik redelijk blijven... Neuken!
Al bijna een maand celibatair, dus nee.
Ik moet hier echt over nadenken (goh).
Je hoort nog van me.
Wat wil jij al heel lang heel graag doen?

9 Comments:

At donderdag, 26 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

nou tja het staat in 1 woord perfect geschreven in dit stukje.
En jij bent de gene die dit kan veranderen, maja moet je het wel doen. Ik ga bijvoorbeeld een kamer nemen in utrecht om nieuwe dingen te ontdekken te doen. Leven

 
At vrijdag, 27 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

wat ik echt wil? tja dat is weer zo'n vraag. soms wordt ik wakker en dan denk ik te weten wat ik wil, maar 's avonds weet ik dan weer zeker dat ik dat juist niet wil. erg verwarrend allemaal.
als jij weet wat je wil, laat je mij dan weten hoe je erachter gekomen bent??

 
At vrijdag, 27 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

neuken? Grijns, we drinken binnenkort nog maar is een bakkie samen..

 
At vrijdag, 27 januari, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Ik laat het je weten, Niki :)
Anonymous, blijf ontdekken!
En Charo *zucht*
Bedankt voor de comments!!
xxx A.E.

 
At vrijdag, 27 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

ik wacht in spanning...

 
At zaterdag, 28 januari, 2006, Anonymous Anoniem said...

hey jij, niet zo zuchten.

Ps: gaan we volgende keer samen koekjes bakken ?

 
At maandag, 13 februari, 2006, Anonymous Anoniem said...

ik wil graag in een musical spelen, om de sterren van de hemel te zingen beter te dansen dan de poppen en te acteren tot ik er bij neer val. Ik wil graag doen waar ik goed in ben.. maar zelf weetik niet wat.. wat lastig is als je overal boven gemiddeld scoort..
graag wil ik de zin van HET leven ontdekken, die van mij heb ik zo goed als verzonnen maar die valt ook in het niet als er geen enkel leven op aard zou zijn
jah een vette snowboard vakantie :D
of een lekker jaar ertussen uit naar bijvoorbeeld thailand voor vrijwilligers werk met de kids...
maargoed het meeste blijft bij dromen vrees ik en de rest is onbetaalbaar...

 
At maandag, 13 februari, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Je moet het niet bij dromen laten.
Liften is gratis! Anders sparen en doorzetten. Het is echt niet onmogelijk.

 
At dinsdag, 21 februari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Jij
bent écht leuk.

 

Een reactie posten

<< Home