Geestgroen

1.2.06

Mario

Sta ik bij dat kruispunt met die kerk. Doe ik net of ik zo hoog kan springen als de toren. Ga ik net als Mario, ya!wha!yaha! Tussen de bomen door beland ik met mijn buttocks in het grind naast Margriet. Ik neem haar paraplu mee, maak weer een sprong en op het hoogtepunt open ik de plu en zweef mannen met bochels voorbij en langs het raam van de koningin dwarrel ik naar beneden. Tegenover de voordeur klap ik het pluutje in, whoe!ya!whaha! Ik zit weer op mijn fiets en heb drie groene lichten gemist.

3 Comments:

At donderdag, 02 februari, 2006, Anonymous Anoniem said...

Pom pom pom....Marry Poppins.

 
At donderdag, 02 februari, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Wilhelmina, bedoel ik.
Sorry Wil, van Grietje maken ze natuurlijk geen beelden.

 
At donderdag, 02 februari, 2006, Anonymous Anoniem said...

haha nee dat mocht grietje willen!!

 

Een reactie posten

<< Home