Geestgroen

27.2.06

Nee

Zondagochtend rond een uur of vier.
'Ga met me mee! Toe nou! Ik heb je al zo lang niet gezien. Kom gewoon even gezellig met me mee naar huis. Jointje roken, wijntje er bij. Ach, heus, het wordt niet als de vorige keer! Ik heb je gemist, meisje. We gaan gewoon gezellig praten bij mij thuis. Ja? We hebben echt geen seks, hoor. Jij wil niet, ik wil niet. Waarom doe je nou zo? Ga gewoon even mee. Dat is toch gezellig? Meisje! Kom toch met me mee. Toe nou! Je bent zo mooi. Je ziet er echt goed uit, ik zweer het! Ik heb je gemist! Kom toch even mee! Ik wil geen seks met je, kom nou toch gewoon even met mee naar huis!'
Nee.
Ik houd vol.
Zijn we allemaal trots op mij of wat?

6 Comments:

At woensdag, 01 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

heel erg trots!!

 
At woensdag, 01 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Dapper en trots

 
At woensdag, 01 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

ik heb trouwens 5 dagen carnaval gevierd en heb me ook netjes gedragen... dat is ook een kunst hoor.

 
At donderdag, 02 maart, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Jou kennende is dat zeker een kunst ;)

 
At donderdag, 02 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

oke, punt voor jouw...

 
At donderdag, 09 maart, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Misschien moeten we dan eens een goed gesprek voeren?

 

Een reactie posten

<< Home