Geestgroen

13.3.06

Time for

Het denken houdt dus helemaal niet op bij het Nihilisme (alles zinloos). Ben ik al die tijd lui geweest dat te denken. Dank de wereld voor Hb en Nietzsche en de rest van de filosofen waar ik nog niets van snap.
Maar er is a time for work and a time for play, dus dat liet ik allemaal achter me toen ik zaterdagavond bewust de keuze maakte overgehaald te worden door vrienden om mee uit te gaan. 'Ja, maar als jij niet drinkt en iedereen is dronken, is het niet leuk.' (Ja, maar...)
-
Een kort maar wild feest waar je je twee dagen later pas alles weer van gaat herinneren.
Mikey loopt al de hele dag om me heen te miauwen, of hij ligt in de zon die door het raam het tapijt verwarmt. Eigenlijk ben ik net als hij. Aandacht, aandacht, aandacht, laat me met rust. En we doen zo ons best de dingen om ons heen te begrijpen en mee te doen om net als anderen te lijken, maar ondertussen heeft Mike nog geen vogel gevangen en jezus wat zeik ik.
Als we nou allemaal even onze monden dichthouden en naar buiten kijken.
Het is zulk prachtig weer vandaag, je hebt een mooie trui aan.

3 Comments:

At maandag, 13 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik zit al de hele dag met mijn kater (kon gisteravond ook niet achterblijven)achter het raam in het zonnetje. Hele gesprekken met mezelf te voeren over wat ik nog allemaal moet doen en over wat ik gisteravond allemaal gedaan heb. Het laatste is minder duidelijk dan het eerste..
Ik wordt er niets wijzer van, dus besluit ik om naar jou advies te luister A.E.
Mijn mond houden en genieten! Genieten van de rust zodat ik straks weer kan genieten van de aandacht.

 
At dinsdag, 14 maart, 2006, Anonymous Anoniem said...

Nihilisme.. alles zinloos? Wat is dat voor een geloof, doe mij maar het hedonisme! (alles chiiill).. Dankje!

 
At dinsdag, 14 maart, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

En dat is het verschil tussen broeder en zuster!

 

Een reactie posten

<< Home