Geestgroen

9.5.06

Neusje

Anoek, wil je nog een boek schrijven?
Ja, ja, ik ben bezig, maar ik wil eerst alles over vissen weten.
Vissen?
Ja.
Alle soorten vissen?
Ja.

Anoek, wanneer laat je weer eens wat achter op je website?
Rustig, rustig, ik ben met een onderzoek bezig.
Onderzoek?
Ja.
Waar naar?
Vissen.

Anoek, je verliest bezoekers.
Echt?
Ja.
Misschien moet ik ze meer in mijn werk betrekken?
Dat zou kunnen helpen. Mensen vinden het leuk dingen over zichzelf te lezen.
Geachte bezoekers, zouden jullie anekdotes achter willen laten over vissen (in de brede zin van het woord)?

Anoek, ze vallen bij bosjes.
Vissen?
Je bezoekers.
Oh. Ik moet vaker dingen achter laten, he?
Ja.
Okay.

Anoek, een heleboel mensen maken reclame voor je site, wist je dat?
O ja?
Jazeker.
O. Daar ben ik zeer blij mee, bedankt.
Dat zullen ze op prijs stellen.
Ik ook. En ik zal zeker wat terugdoen, let maar op, lieve visjes in het water.

Broeder, zou je alsjeblieft die teringherrie uit willen zetten? Het huis trilt.
Ja, natuurlijk, Anoek, geliefde Zuster.
(Wij zijn als twee vissen, mijn broer en ik.)

Niet vergeten, he, die anekdotes, dank je!

13 Comments:

At woensdag, 10 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

komt een vis bij de dokter....

 
At woensdag, 10 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik dacht dat het over dobbers ging.

 
At donderdag, 11 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik weet geen leuke anekdotes over vissen, dus ik denk niet dat ik je kan helpen met je onderzoek.
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar je onderzoek? Wat ga je precies onderzoeken en waarom...

 
At donderdag, 11 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

oja, je moet trouwens inderdaad meer achter laten op je site ;)

 
At donderdag, 11 mei, 2006, Blogger A.E.delaCourt said...

Er komt een vis bij de dokter? Vertel? Dobbers is een begrip afgeleid van vissen, dus dat keur ik ook goed. Ik ga vanavond op zoek naar mannen aan de waterkant om ze te interviewen.

 
At maandag, 15 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

http://tropische-vissen.startpagina.nl/

 
At maandag, 15 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

Onderwater stinkt vis niet

 
At woensdag, 17 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

Vis is als feest!

 
At donderdag, 18 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

achter het net vissen

 
At donderdag, 18 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

vissen gaan bij mij al dood na 1 dag. Vis is niets voor mij. Zie vis ook als een feest trouwens. Vis is als water, water is voor de nadorst. Soms heb ik prachtige dromen over een glazen kan waar water inzit met ijsklontjes. En serieus, als die kan ook nog beslagen is van de kou.. orgasmic gewoon!!

 
At zaterdag, 20 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

Zo doet de vogel en zo doet de vis. Zo doet de duizendpoot die schoenenpoetser is! Achja, die mooie oude tijden!

 
At zondag, 21 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

zegt de dokter

ah ik zie het al!
uit de kom

 
At dinsdag, 30 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

vissen ja, in beverwijk betekent dat toch echt iets heel anders,...hoewel enig verband met 'dobber'(en) heeft het wel.. nou Delacourt, ik zie je morgen.

 

Een reactie posten

<< Home