Geestgroen

8.9.06

Komt een man aanrijden

Zat vandaag met Di op een terrasje. Er kwam een man aanrijden in een karretje. Je kon nog net zijn bril boven het stuur uit zien komen. Zijn knullige schoudertjes zaten aan de zijkant van zijn hoofd. Een verschrompeld takje op een wagentje. Ik vond het grappig, zoals Gordon en Joling dingen altijd grappig vinden, terwijl het eigenlijk heel erg is.
Di vond het grappig dat hij wel makkelijk op te vouwen en te vervoeren was in een verhuisdoos.
Toen werd ik gebeld. Mijn dagboek was gelokaliseerd. Dat mocht ook wel na drie weken. De redactie van Pedro Langhout had het gelezen en kon niet wachten op deel twee.

Aan tafel tijdens het eten informeert Broeder ons over ‘Steve! Wo ist die Bass! Boem boem boem’ en deelt Vader mede dat dat geen muziek is. Hardcore is een verminkte versie van Jazz en dat is ook geen muziek.

Bij Ep was de maan rond, zagen we UFO’s en was het Haribo snoepgoed niet slim verstopt.

4 Comments:

At vrijdag, 08 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ep??? tell me more

 
At vrijdag, 08 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Was het een man in een geel karretje? Mijn gestoorde scheikunde leraar reed altijd in een grote gele banaan rond.

 
At zaterdag, 09 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

haha het was ook wel ernstig grappig... :) kusje

 
At maandag, 11 september, 2006, Anonymous Anoniem said...

Was het een klein mannetje met een lichaam dat echt niet kon.... Het was als een vijgetakje in de herfst, verschompeld en klaar om dood te gaan... Sorry lelijke mensen hebben ook een leven.

 

Een reactie posten

<< Home