Geestgroen

2.7.09

Liggen of staan

Het is tergend warm in mijn kamer. Het is nog geen tien uur en ik probeerde me te focussen op wiskundige vergelijkingen. Wil je me nooit smsen dat je me 'iets moet vertellen'? Sms me dan niet en vertel het me gewoon. Het is het enige waar ik aan kan denken, maar je slaapt nog. Ik wil je bellen, maar ik houd me in. Dus eet ik van je hagelslag.

Jezus wat kijk ik bedenkelijk. Kv vroeg mij laatst, of het nu echt waar was dat wij ons eigenlijk best wel goed voelen.

Weet je wat ik echt stom vindt? Dat ineens mensen die Michael kennen, zeggen 'uit respect' geen uitlatingen te willen doen over zijn toestand vlak voor zijn dood. Dat is toch eerst waar wij van smulden? Hoe zijn neus er nu bij lag (stond)? Of-ie kaal was? Hoeveel-ie woog? Wat-ie at? Hoeveel schulden hij had? Wij hebben al zijn fouten in zijn gezicht willen smeren. Wij waren er op uit die man zo voor schut mogelijk te zeggen.

Vandaag is het een ochtend om schoon te maken. Gewoon omdat het kan. En omdat niemand anders het doet. En daarna gaat iemand mij iets vertellen. En daaaarna wiskunde.
Ik moet niet vergeten toch in het park te gaan liggen.

4 Comments:

At donderdag, 23 juli, 2009, Anonymous Anoniem said...

Ja na een jaar weer iets schrijven lokt niet meer zoveel reacties uit. Net zoals Micheal is het vergankelijk. Over 2 maanden praat niemand meer over hem. Wel goed dat je er weer op hebt gezet. Ik wacht de volgende af... X

 
At maandag, 31 augustus, 2009, Anonymous Sofie said...

Ik zal het je nooit meer smsen! Wat was die hagelslag goed he!? X

 
At dinsdag, 15 september, 2009, Anonymous Niki said...

en daar is ze weer.. eigenlijk even op je site gekomen om een oud bericht te lezen.
Gewoon omdat het kan en ik het tof vind:-)

en ik wordt er gewoon blij van dat er weer iets op staat!!

Kuzz Niki

 
At vrijdag, 25 september, 2009, Anonymous Anoniem said...

En ze schrijft weer, leuk. Hoort daar echt 'zeggen' te staan en niet 'zetten'? Ik wil de smartass uithangen.

Je moeder is magneet, je kent 't wel.

 

Een reactie posten

<< Home