Geestgroen

28.2.07

I Work Shift-Hours At Wal*Mart

Wal*Mart snapt het nog niet.
Wal*Mart denkt het is lente, denkt bio logisch.
Wat Wal*Mart ook niet snapt is
dat er dertig kassa’s rijen staan,
dat we moeten winkelen met het licht aan,
halleluja, dat is zoo non eco non bio.
Wal*Mart, always low prices:
twentyfourhoursaday/sevendaysaweek,
maar als je belt en vraagt of ze bezorgen
bromt een negerin: Ma’am, this is Wal*Mart.
Als je met kerst belt, zegt ze: Merry Christmas,
dat denk ik ten minste.
Maar Wal*Mart zal je warm,
zich van geen kwaad bewust, omarmen
(bij de ingang); een oude dame:
Welcome to Wal*Mart, how ya doing, ma’am,
come take a look at our new
non eco non bio selection
en dan wijzend zonder dat haar grijze haar beweegt
isle thirteen, ma’am, you have a good day.

4 Comments:

At zaterdag, 17 maart, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik heb u lief.

 
At woensdag, 21 maart, 2007, Anonymous Anoniem said...

join the club

 
At zaterdag, 31 maart, 2007, Blogger Autoverzekering said...

just the two of us :p

 
At donderdag, 12 april, 2007, Anonymous Anoniem said...

Waar blijven je verhalen? Ik mis ze.
Ik kom snel weer langs.

Liefs,
mij.

 

Een reactie posten

<< Home